zondag 8 juni 2014

More garden pictures

I am so busy working in my garden , there is not much time to craft. After the market I always am tired , then I got the flu and i was in Paris for one day to meet her.

I am re arranging  my garden, last year the garden has been abandoned a bit by me . So this year i cut a lot of plants and make more path.  I lay cardboard on the new path with black plastic  on it. For the moment it's quite ugly but after a year or so the the soil will be clean . It's quite a job that I started but I hope that this year i will have a well kept garden, with a lot of black plastic but clean.....


I still have my fathers flowers.....







8 opmerkingen:

  1. Het is hard werken, maar je hebt er wel eer van, Baukje!
    Duizendschoon, ach wat ben ik daar gek op. Kregen wij altijd van mijn moeder na het volbrengen van de Avondvierdaagse. Dierbare herinneringen.
    Lieve groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love to see flowers handed down from generation to generation. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is even doorbijten, begrijp ik....maar het wordt vast weer heel mooi! Tuinieren is nu eenmaal herhalen en herhalen. Dat van het hardboard met plastic had ik nog niet gehoord: goed idee! Heel veel succes en zorg goed voor jezelf!
    De bloemen van je vader zijn prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a treasure to have your fathers flowers in your garden to cherish !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen, leuk die bloemen die nog van je vader waren. Zo heb ik nog bloemen van mijn opa in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is altijd een hele klus, het opknappen van de tuin. Maar zó de moeite waard, je geniet er jaren van. Prachtige bloemen heb je. Ik herinner me dat je eens vertelde over de bloemen van je vader. Bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zul je genieten van je prachtige tuin. Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Baukje! I'm looking forward to seeing the results of all your hard work. But I'm sure your garden still looks beautiful with all those wonderful roses! I too rather abandoned my garden last year - we had such a wet spring - and now I'm suffering weeds and weeds and weeds and lots of things overgrown! Sorry I haven't visited lately - and so sorry to hear you've had the flu :(

    BeantwoordenVerwijderen